Guerrilla Marketing for Franchisees

125 Proven Strategies, Tactics and Techniques to Increase Your Profits
Autor: Jay Conrad Levinson
CHF 28.90
ISBN: 978-1-60037-025-0
Einband: Kartonierter Einband (Kt)
Verfügbarkeit: Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
+ -

This book teaches franchisees how to write a powerful, seven-step marketing plan; prepare a successful marketing attack; and how to successfully launch and maintain an ongoing marketing attack.

This book teaches franchisees how to write a powerful, seven-step marketing plan; prepare a successful marketing attack; and how to successfully launch and maintain an ongoing marketing attack.

Autor Jay Conrad Levinson
Verlag Ingram Publishers Services
Einband Kartonierter Einband (Kt)
Erscheinungsjahr 2007
Seitenangabe 255 S.
Ausgabekennzeichen Englisch
Masse H22.9 cm x B15.2 cm x D1.5 cm 417 g
Coverlag Morgan James Publishing (Imprint/Brand)
Reihe Guerilla Marketing Press

Weitere Titel von Jay Conrad Levinson